egim

              eDnevnik

              svedocanstvasrp

              svedocanstvamadj

  • Назив школе: Гимназија
  •   Адреса: Зелена улица 13, Бечеј
  • Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Телефон: 021/6913-165
  • страница гимназије
  • страница гимназије

Настава

У категорији настава ћете наћи све вести везане за наставу, смерове, наставне предмете и све оно што обухвата наставни процес!

РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА

 

Преподневна смена

  1. 7.30 – 8.15
  2. 8.20 – 9.05
  3. 9.10 – 9.55
  4. 10.10 – 10.55
  5. 11.00 – 11.45
  6. 11.50 – 12.35
  7. 12.40 – 13.25

Поподневна смена

  1. 13.30-14.15
  2. 14.20-15.05
  3. 15.10-15.55
  4. 16.10-16.55
  5. 17.00-17.45
  6. 17.50-18.35
  7. 18.40-19.25

Скраћени часови

  1. 7.30 – 8.00
  2. 8.05 – 8.35
  3. 8.40 – 9.10
  4. 9.25 – 9.55
  5. 10.00 – 10.30
  6. 10.35 – 11.05
  7. 11.10 – 11.40

ДАНИ ОТВОРЕНИХ ВРАТА БЕЧЕЈСКЕ ГИМНАЗИЈЕ 2017.

У четвртак 04.05. и петак 05.05. у Гимназији ће бити Дан отворених врата за све ученике 8. разреда бечејске општине.

 

04.05.2017.

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

МАЂАРСКИ ЈЕЗИК 1. Север Ђуркић8/1 – 12 + остали

12.00 – 12.25 – Серда – фонолабораторија

12.25 – 13.50 – Молнар Роберт –кабинет за физику

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

МАЂАРСКИ ЈЕЗИК 1. Петефи Шандор – 22

12.00 – 12.25 – Молнар Роберт –кабинет за физику

12.25 – 12.50 – Серда – фонолабораторија

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50- Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Север Ђуркић 2. група српски одељење 8/2

12.00 – 12.25 – Гаврић Катарина– кабинет за биологију

12.25 – 12.50 – Бабић Марица – Кабинет за математику - спрат

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50- Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Север Ђуркић 3. група српски одељење 8/3

12.00 – 12.25 – Бабић Марица – Кабинет за математику - спрат

12.25 – 12.50 –Марјански Бојан– Кабинет за информатику

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50- Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Север Ђуркић 4. група српски одељење 8/4

12.00 – 12.25 – Марјански Бојан – Кабинет за информатику

12.25 – 12.50 – Гаврић Катарина– кабинет за биологију

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

 

05.05.2017.

 

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

МАЂАРСКИ ЈЕЗИК – Здравко Гложански 1. група 10+остали

12.00 – 12.25 – Тот Емеше – кабинет за биологију

12.25 – 12.50 – Варга Тамара – кабинет за мат., приземље

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ ЈЕЗИК Здравко Гложански 2. група 8б

12.00 – 12.25 – Бабић Марица – Кабинет за математику - спрат

12.25 – 12.50 – Егић– Кабинет за физику спрат

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ ЈЕЗИК Здравко Гложански 3. група 8ц

12.00 – 12.25 – Марјански Бојан – кабинет за информатику, приземље

12.25 – 12.50 – Батинић – фонолабораторија

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Здравко Гложански 4. група 8д

12.00 – 12.25 – Варга Тамара – кабинет за мат., приземље

12.25 – 12.50 – Марјански Бојан – кабинет за информатику, приземље

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

 

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Здравко Гложански 5. група 8е

12.00 – 12.25 – Егић– Кабинет за физику спрат

12.25 – 12.50 – Иван Ковач – кабинет за филозофију

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

 

11.50 - Свечани пријем – директор школе – школско двориште

СРПСКИ Здравко Гложански 6. група Радичевић 15 ученика

12.00 – 12.25 – Иван Ковач – кабинет за филозофију

12.25 – 12.50 – Бабић Марица – Кабинет за математику - спрат

12.50 – 13.20 – обилазак школе

13.20 – коктел у учионици број 18

ДЕЖУРНИ ПРОФЕСОРИ СА УЧЕНИЦИМА

04.05. од 12.50 до 13.35 Дежурају у кабинету (можете позвати и неке ученике да буду са вама) и показују га ученицима 8 разреда када уђу.

УЧИОНИЦА 2. ГАВРИЋ

УЧИОНИЦА 4. СЕРДА БАЛАЖ

УЧИОНИЦА 6. МАРЈАНСКИ БОЈАН

УЧИОНИЦА 7. МАНДИЋ ТАМАРА

УЧИОНИЦА 8. КОВАЧ

УЧИОНИЦА 9. СЕКАЧ

УЧИОНИЦА 10.ЈОВАНОВИЋ

УЧИОНИЦА 12. СВИТЛИЦА

УЧИОНИЦА 13. САВИЋ

УЧИОНИЦА 14. ПРОДАНОВ

УЧИОНИЦА 15. НАЧА

УЧИОНИЦА 16. МОЛНАР

УЧИОНИЦА 17. БАБИЋ

УЧИОНИЦА 18. МЕДИЋ ВИОЛЕТА

УЧИОНИЦА 20. ПЕЈИН

УЧИОНИЦА 21. АНАМАРИА ОРОС ПАКАИ

УЧИОНИЦА 22. КОВАЧ МЕЈКСНЕР МАРИА

ДЕЖУРНИ ПРОФЕСОРИ СА УЧЕНИЦИМА

 

 

05.05. од 12.50 до 13.35

Дежурају у кабинету (можете позвати и неке ученике да буду са вама) и показују га ученицима 8 разреда када уђу.

УЧИОНИЦА 2. ТОТ

УЧИОНИЦА 4. ЉУБИЦА КОРХЕЦ АНДРОЦКИ

УЧИОНИЦА 6. МАРЈАНСКИ БОЈАН

УЧИОНИЦА 7. СТАНКОВИЋ КРИСТИНА

УЧИОНИЦА 8. КОВАЧ ИВАН

УЧИОНИЦА 9. САВИЋ ВЕСНА

УЧИОНИЦА 10. ВАРГА ТАМАРА

УЧИОНИЦА 12. БОШКОВИЋ БИЉАНА

УЧИОНИЦА 13. БАТИНИЋ ИРИНА

УЧИОНИЦА 14. ЖИВКОВ ТУЦИЦ МАРИНА

УЧИОНИЦА 15. НАЧА ФЕРЕНЦ

УЧИОНИЦА 16. ЕГИЋ АЛЕКСАНДАР

УЧИОНИЦА 17. БАБИЋ МАРИЦА

УЧИОНИЦА 18. МЕДИЋ ВИОЛЕТА

УЧИОНИЦА 20. ПЕЈИН СОФИЈА

УЧИОНИЦА 21. АНАМАРИА ОРОС ПАКАИ

УЧИОНИЦА 22. КОВАЧ МЕЈКСНЕР МАРИА

“КЕНГУР БЕЗ ГРАНИЦА“ 2016.

kengur3 kengur5

17. марта 2016. је одржано мађународно математичко такмичење „Кенгур без граница“. Задатке са вршњацима из целог света од 10 сати решавало је и 40 наших гимназијалаца.

kengur4 kengur2

ЧЕСТИТАМО СВИМА КОЈИ СУ УЧЕСТВОВАЛИ!

Сјајан предавач и актуелна тема – ШТА ЈЕ ТО ГМО (генетски модификован организам)/Kiváló előadó és aktuális téma / Mi a GMO (genetikailag módosított élőlények)?

GMO1Данас је наша медијатека била препуна знатижељних ученика који су од доц.др. Жељка Поповића са Департмана за биологију и екологију Универзитета у Новом Саду покушали да дознају одговоре на следећа питања: Да ли у природи постоје ГМО или их је човек створио? Да ли је и човек на неки начин генетски модификован? Да ли постоје опасности од употребе генетски модификоване хране? Какве опасности вребају од употребе ГМО у пољопривреди? Има ли уопште добробити од употребе ГМО? Успут је нашим гимназијалцима, будућим студентима, др. Оливера Бјелић-Чабрило представила департман за биологију и екологију, причала о пријемном испиту, затим о томе како изгледа живот студената биолога и еколога.

A mai napon médiatermünk megtelt kíváncsi diákokkal, akik dr. Željko Popović-tól, az újvidéki Természettudományi-matematikai Egyetem Biológia és ökológia tanszék docensétől vártak választ a következő kérdésekre: A természetben is léteznek a GMO vagy az ember hozta létre őket? Valamilyen formában az ember is genetikailag módosított? Veszélyt jelentenek-e a GMO ételek? Milyen veszélyek fenyegetnek a GMO mezőgazdaságban való használatától? Van-e egyáltalán jó oldala a GMO-nak? Emellett a gimnazistáinknak, a jövendőbeli egyetemistáknak, dr. Olivera Bjelić-Čabrilo bemutatta a Biológiai és ökológiai tanszéket, beszélt a felvételi vizsgáról, majd ecsetelte, hogy milyen egy biológus vagy ökológus egyetemista élete.

GMO2 GMO3

Поткатегорије

У Гимназији Бечеј постоје два смера, општи и друштвени смер.

Календар рада школе.

Уџбеници који се користе у Гимназији Бечеј

Наставни материјали из различитих наставних предмета.

Распоред часова

Распоред звона редовних часова који трају 45 минута и распоред звона када су часови скраћени.

Отворена врата.

Гимназија је дозволу за рад добила још давне 1925. године. Зграда у којој се и данас одржава настава, изграђена је по пројекту бечејског архитекте Гинтер Јожефа. У гимназији настава се одржава на два језика, српском и мађарском.

Школа нуди висок ниво образовања кроз иновативне облике наставе. Свакодневно се тежи осавремењавању наставе и праћењу високих стандарда у образовању. Кроз наставни програм негује се развој личности ученика, естетске вредности, мултикултуралност и толеранција.

Стручан наставни кадар помаже ученицима при избору факултета, дефинисању профила и грађењу професионалне каријере.

СМЕРОВИ - Гимназија - Бечеј

Подручје рада: Гимназија

Снерови за које школа има дозволу:

  • Смер за ученике са посебним способностима за информатику и рачунарство (4 године)
  • Природно-математички смер (4 године)
  • Друштвено-језички смер (4 године)
  • Општи тип  (4 године)

Одељењe ученика са посебним способностима за спорт треба да омогући да се унапреди квалитет образовања и васпитања ученика спортиста и будућих студената високошколских установа, а посебно оних које школују будуће тренере, спортске новинаре, наставнике физичког васпитања, спортске менаџере, итд.

Захваљујући компетенцијама стеченим током гимназијског школовања, будући студенти ће располагати знањима и вештинама неопходним за критичко сагледавање физичке културе и спорта као друштвене области.

Уче се углавном предмети из природних наука. Преовлађују математика, физика и хемија, па затим биологија, географија, информатика… Одабир одговарајућег гимазијског смера ће у великој мери утицати на даље образовање ђака. Знање које ђаци стекну на првом смеру ће им бити од користи не само при упису већ и током даљих студија.

Ученици који буду завршили природни смер ће имати добру основу за даље студије из математике, физике, биологије и хемије. Поред ових факултета у обзир такође долазе и високе техничке школе.

Уче се претежно страни језици. Најчешћи је енглески док су други по избору. Такође је заступљена историја, филозофија, психологија и друге друштвене науке.
Одабир одговарајућег гимазијског смера ће у великој мери утицати на даље образовање ђака. Знање које ђаци стекну на првом смеру ће им бити од користи не само при упису већ и током даљих студија.
Факултети који ту долазе у обзир су филозофски, филолошки и правни…

Предмети који се овде уче представљају уравнотежен избор како природних, тако и друштвених наука. Часови су расподељени тако да ђаци уче подједнако довољно математике, матерњи језик, стране језике, биологију, музичко, физику, историју итд. Овакве гимназије су идеалне за ђаке који су подједнако добри из друштвених и природних предмета па не желе да се определе за смер који преовлађује једним или другим.
Након завршетка школовања ђаци имају добру основу за наставак студија било којих факултета. Ако су појединци схватили да им је током школовања у гимназији општег смера боље ишла на пример хемија, имаће сходно томе веће шансе да своје студије наставе на хемијском факултету.