egim

              eDnevnik

              svedocanstvasrp

              svedocanstvamadj

  • Назив школе: Гимназија
  •   Адреса: Зелена улица 13, Бечеј
  • Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Телефон: 021/6913-165
  • страница гимназије
  • страница гимназије

Настава

У категорији настава ћете наћи све вести везане за наставу, смерове, наставне предмете и све оно што обухвата наставни процес!

“КЕНГУР БЕЗ ГРАНИЦА“ 2016.

kengur3 kengur5

17. марта 2016. је одржано мађународно математичко такмичење „Кенгур без граница“. Задатке са вршњацима из целог света од 10 сати решавало је и 40 наших гимназијалаца.

kengur4 kengur2

ЧЕСТИТАМО СВИМА КОЈИ СУ УЧЕСТВОВАЛИ!

Сјајан предавач и актуелна тема – ШТА ЈЕ ТО ГМО (генетски модификован организам)/Kiváló előadó és aktuális téma / Mi a GMO (genetikailag módosított élőlények)?

GMO1Данас је наша медијатека била препуна знатижељних ученика који су од доц.др. Жељка Поповића са Департмана за биологију и екологију Универзитета у Новом Саду покушали да дознају одговоре на следећа питања: Да ли у природи постоје ГМО или их је човек створио? Да ли је и човек на неки начин генетски модификован? Да ли постоје опасности од употребе генетски модификоване хране? Какве опасности вребају од употребе ГМО у пољопривреди? Има ли уопште добробити од употребе ГМО? Успут је нашим гимназијалцима, будућим студентима, др. Оливера Бјелић-Чабрило представила департман за биологију и екологију, причала о пријемном испиту, затим о томе како изгледа живот студената биолога и еколога.

A mai napon médiatermünk megtelt kíváncsi diákokkal, akik dr. Željko Popović-tól, az újvidéki Természettudományi-matematikai Egyetem Biológia és ökológia tanszék docensétől vártak választ a következő kérdésekre: A természetben is léteznek a GMO vagy az ember hozta létre őket? Valamilyen formában az ember is genetikailag módosított? Veszélyt jelentenek-e a GMO ételek? Milyen veszélyek fenyegetnek a GMO mezőgazdaságban való használatától? Van-e egyáltalán jó oldala a GMO-nak? Emellett a gimnazistáinknak, a jövendőbeli egyetemistáknak, dr. Olivera Bjelić-Čabrilo bemutatta a Biológiai és ökológiai tanszéket, beszélt a felvételi vizsgáról, majd ecsetelte, hogy milyen egy biológus vagy ökológus egyetemista élete.

GMO2 GMO3

Филм „Име руже“ у петак

Пројекцијом филма „Име руже“ (редитеља Жан-Жак Аноа из 1986. године) у медијатеци следећег петка дајемо омаж Умберту Еку (1932-2016), великом италијанском писцу, филозофу и интелектуалцу.

Упознајте Тајланд

Сања Божић (са Природноматематичког факултета у Новом Саду) ће 23.02.2016. у 11.50 у Гимназији одржати предавање Тајланд – земља осмеха, у томе ће јој помоћи и ученица са Тајланда Питцхаyатида Симапром која у оквиру међународне размене ученика похађа нашу школу.

1406645090 luksuz turizam destinacija putovanje tajland egzotika chiang mai 99

Поткатегорије

У Гимназији Бечеј постоје два смера, општи и друштвени смер.

Календар рада школе.

Уџбеници који се користе у Гимназији Бечеј

Наставни материјали из различитих наставних предмета.

Распоред часова

Распоред звона редовних часова који трају 45 минута и распоред звона када су часови скраћени.

Отворена врата.

Гимназија је дозволу за рад добила још давне 1925. године. Зграда у којој се и данас одржава настава, изграђена је по пројекту бечејског архитекте Гинтер Јожефа. У гимназији настава се одржава на два језика, српском и мађарском.

Школа нуди висок ниво образовања кроз иновативне облике наставе. Свакодневно се тежи осавремењавању наставе и праћењу високих стандарда у образовању. Кроз наставни програм негује се развој личности ученика, естетске вредности, мултикултуралност и толеранција.

Стручан наставни кадар помаже ученицима при избору факултета, дефинисању профила и грађењу професионалне каријере.

СМЕРОВИ - Гимназија - Бечеј

Подручје рада: Гимназија

  • Смер за ученике са посебним способностима за информатику и рачунарство (4 године)
  • Природно-математички смер (4 године)
  • Друштвено-језички смер (4 године)
  • Општи тип – мађарски (4 године)

Ученици са посебним способностима за информатику и рачунарство да упишу гимназију овог типа. Битно је напоменути да се за овај смер гимназије полаже посебни пријемни испит из математике.
Уче се углавном предмети из природних наука. Посебно је акценат дат на предметима из области информатике и рачунарства. Други предмети који се изучавају у већој мери су математика, физика и биологија, па затим географија, хемија… Одабир одговарајућег гимазијског смера ће у великој мери утицати на даље образовање ђака. Знање које ђаци стекну на првом смеру ће им бити од користи не само при упису већ и током даљих студија.
Са друге стране, они који буду завршили природни смер ће имати добру основу за даље студије из информатичких и рачунарских области као и математике, физике. Поред ових факултета у обзир такође долазе и високе техничке школе.

Уче се углавном предмети из природних наука. Преовлађују математика, физика и хемија, па затим биологија, географија, информатика… Одабир одговарајућег гимазијског смера ће у великој мери утицати на даље образовање ђака. Знање које ђаци стекну на првом смеру ће им бити од користи не само при упису већ и током даљих студија.

Ученици који буду завршили природни смер ће имати добру основу за даље студије из математике, физике, биологије и хемије. Поред ових факултета у обзир такође долазе и високе техничке школе.

Уче се претежно страни језици. Најчешћи је енглески док су други по избору. Такође је заступљена историја, филозофија, психологија и друге друштвене науке.
Одабир одговарајућег гимазијског смера ће у великој мери утицати на даље образовање ђака. Знање које ђаци стекну на првом смеру ће им бити од користи не само при упису већ и током даљих студија.
Факултети који ту долазе у обзир су филозофски, филолошки и правни…

Предмети који се овде уче представљају уравнотежен избор како природних, тако и друштвених наука. Часови су расподељени тако да ђаци уче подједнако довољно математике, матерњи језик, стране језике, биологију, музичко, физику, историју итд. Овакве гимназије су идеалне за ђаке који су подједнако добри из друштвених и природних предмета па не желе да се определе за смер који преовлађује једним или другим.
Након завршетка школовања ђаци имају добру основу за наставак студија било којих факултета. Ако су појединци схватили да им је током школовања у гимназији општег смера боље ишла на пример хемија, имаће сходно томе веће шансе да своје студије наставе на хемијском факултету.