egim

              eDnevnik

              svedocanstvasrp

              svedocanstvamadj

  • Назив школе: Гимназија
  •   Адреса: Зелена улица 13, Бечеј
  • Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Телефон: 021/6913-165
  • страница гимназије
  • страница гимназије

Ресурси за наставнике

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ

 

ИЗВЕШТАЈ О РЕАЛИЗОВАНОМ СТРУЧНОМ УСАВРШАВАЊУ У ШКОЛСКОЈ 2018/2019. ГОДИНИ

 

Име и презиме Назив семинара Датум Компетен-ције

Приоритети

(изборни/обавезни )

Број

сати /бодова

Место

Одржавања,

акредитација

Паунов

Весна

1. Како мотивисати ученике 21.века? 465 30-31.03.2019. К2 П3 16

Бечеј

Савић

Весна

1. Обука наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења-енглески језик

2. Како мотивисати ученике 21.века, 465

02.07.2018

30.-31-03.2019.

К2

К2

П6

П3

24

16

Нови Сад,

Бечеј

Галус Чила

1. Нет генерација- креативно писање и читање, 867

2.Разумејмо се: решавање конфликта у пракси, 956

3.,,Дрво израсло до неба у чаробном свету бајки- корелативна обрада бајки,,  1129

 

4. Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења, 1973-2018-17438

17.03.2018.

09.04.2018.

10.01.2019.

23.08.2018.

К1

К4

К2

П1

П4

П1

8

8

8

24

Нови Сад

Нови Сад

Бачко Петрово Село

Нови Сад

Басарић Миодраг

1.Јавне набавке и финансије

2. Руковођењем до квалитета

21.02.2019.

27.03.2019.

Марица Кресоја

1. Вештине, знања и технике за превенцију и смањење родно заснованог насилничког и дискриминаторског понашања

2. Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења

29.-31.10.2018.

27.-28.08.2019.

24

24

Београд

Нови Сад

Обрадовић Маја

Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења

27.-28.08.2019.

24 Нови Сад

Окука

Бланка

1. Обука наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења-психологија

2. Трибина- Даровити и образовање

3.Употреба интерактивног система

4.Обука за коришћење образовног презентационог софтвера MOZABOOK

09.07.2018

09.03.2018.

24.10.2018.

01.02.2019.

К2

-

-

-

П2

-

-

-

24

1

2

2

Нови Сад,

Нови Сад

Бечеј

Бечеј

Малић Ивана

1. Међупредметни приступ настави и учењу и развој компетенција ученика, 480

2. Како мотивисати ученике 21.века ,   465

23.02.2019.

16.-17.03.2019.

К2

К2

П3

П3

8

16

Бечеј

Бечеј

Нови план и програм за гимназијe

Унапређивање гимназијског образовања реализује се и увођењем принципа изборности. Ученик је први пут у могућности да почев од првог разреда, а закључно са четвртим разредом бира изборне програме. Активан избор, омогућава ученику да самостално креира део свог образовања у складу са својим интересовањима и потребама. Тиме се очекује и веће ангажовање ученика али и веће постигнуће.

Постоји шест понуђених изборних програма са по једним часом недељно за први и други разред. Од ових шест свака гимназија бира четири изборна програма које нуди ђацима у првом и другом разреду а ученици бирају два изборна програма. Изборне програме које су изабрали у првом разреду ученици не морају похађати у другом разреду, него их могу у зависности од њиховог интересовања променити.

Изборни програми за први и други разред гимназија су:

  1. Језик, медији и комуникација
  2. Појединац, група, друштво
  3. Здравље и спорт
  4. Образовање за одржив развој
  5. Примењене науке
  6. Уметност и дизајн

У трећем и четвртом разреду постоји девет изборних програма са по два часа недељно:

  1. Образовање за одржив развој
  2. Уметност и дизајн
  3. Примењене науке 1 за усмерење ка медицинским наукама
  4. Примењене науке 2 за усмерење ка техничким наукама
  5. Основи геополитике
  6. Економија и бизнис
  7. Религије и цивилизација
  8. Методологија научног истраживања
  9. Савремене технологије

Од понуђених девет изборних програма, гимназија ученику нуди пет изборних програма а ученик бира два изборна програма у трећем разреду, које мора наставити и у четвртом разреду.

Новина је повећање недељног броја часова на природно-математичком, друштвено-језичком и општем смеру за два часа недељно у сва четири разреда. Сви предмети добијају додатне наставне садржаје кроз изборне програме, односно додатне часове, које могу да предају досадашњи професори гимназија. На пример гимназија од укупно 24 одељења, имаће додатних, нових 6864 часа, што је ново додатно ангажовање за скоро десет наставника. На сваком изборном програму могу радити наставници са два или више досадашњих  предмета.

Министарство просвете, науке и технолошког развоја посебан значај даје предмету рачунарство и информатика, који постаје обавезан предмет у основној школи. Планира се да се дигитална писменост и неки садржаји који су се до сада предавали у гимназијама транслирају у основну школу. Организационо и методички, настава рачунарства и информатике ће се реализовати искључиво вежбама у рачунарским кабинетима.

Поред тога предвиђен је предмет напредне технологије са темама из рачунарства и информатике, програмирања, електронике и роботике. Развој међупредметних  компетенција и међупредметни изборни програми намећу примену ИКТ-а у свим обавезним предметима и изборним програмима гимназијског образовања.

Поред тога ученицима се нуде и смерови за ученике са посебним способностима за рачунарство и информатику као и обдарених ученика у математичкој гимназији. Решења  за рачунарство и информатику су избалансирана и квалитетнија него до сада, заузет је став да ИКТ мора бити у свим предметима али и да остане предмет рачунарство и информатика у вежбама док се напушта концепт досадашње блок наставе.

Поткатегорије