ЕРАЗМУС
Троје наставника Гимназије Бечеј, Светлана Ковачев, Атила Галфи и Иван Ковач, провели су недељу дана (17-21. октобар) на стручном усавршавању у школи „IES Sa Colomina“ у граду Еивиса на шпанском острву Ибица. Реч је о такозваном „job shadowing“ програму у склопу ERASMUS+ пројекта Европске уније – као „сенке на послу“ бечејски наставници су присуствовали часовима, састанцима стручних актива и другим школским активностима како би се ближе упознали са тамошњим просветним системом.
Главни циљ посете било је унапређивање њихових знања и вештина у области иновативних метода и ИКТ-а (информационо-комуникационе технологије) у настави. Школа домаћин из Еивисе била је партнер Гимназији Бечеј и на управо завршеном Erasmus+ програму мобилности посвећеном води у коме су поред наших и шпанских ученика узели учешће и млади из Финске, Турске и Пољске.
„Циљ ERASMUS+ образовних програма намењених наставницима је да се осим размене добрих пракси обави припремна посета за будуће пројекте са ученицима. Важан бенефит је и преношење стечених знања и вештина осталим колегама у школи како би се унапредила и модернизовала настава. Реч је о низу могућности за усавршавање наставника попут посматрања на послу, похађања курсева, дугорочних мобилности и држања наставе у школи домаћину“, истиче Светлана Ковачев, координаторка за међународну сарадњу и ERASMUS+ програме.
Бечејска гимназија, иза које је вишегодишње искуство рада са иностраним партнерима, већ се окреће новим пројектима за ученике и наставнике.
Текст преузет са сајта БЕЧЕЈСКИ ДАНИ
Више о овоме У оквиру ЕУ образовног програма Ерасмус плус Гимназија учествује у међународном пројекту "A Walk around Earth's Resources" заједно са школама из Шпаније, Финске, Пољске и Турске. Kоординатор пројекта је Шпанија. Трајање пројекта је три године (2019 - 2022).
Више о овоме О пројекту
У оквиру ЕУ образовног програма Ерасмус плус Гимназија учествује у међународном пројекту "A Walk around Earth's Resources" заједно са школама из Шпаније, Финске, Пољске и Турске. Kоординатор пројекта је Шпанија. Трајање пројекта је три године (2019 - 2022).